Segítek a célok elérésében lépésről lépésre

Siker-mentor

Melyik hírlevelekre iratkozzak fel, ha tanulni akarok?

2017. január 18. - fogkefe1

Ha meghallod azt a szót, hogy hírlevél gondolom már zárod is be a cikket és az jár a fejedbe, hogy kell a fenének porszívó most csak 9990 Ft-ért olcsóbban ajándék 5 porzsákkal... Van egy jó hírem. Itt nem erről van szó. Ezeket a hírleveleket én el sem olvasom, sőt ma már ezek egyből mennek  a spam mappába, tehát még csak nem is találkozok velük. De nem csak ilyen hírlevelek vannak. Sok olyan van amiből tanulni, lehet. Ezek a saját példáim és a lista nem teljes, mégis ad egy kis ötletet miért nem baj, ha feliratkozol egy-két hírlevélre.

Igen ezek most ingyen reklámok lesznek és remélem nem sértődik meg egyik feladó sem, hogy megemlítem a cikkben.

Tehát itt az én listám:

Forbes Espresso: Egyik kedvenc újságom a Forbes, sőt ha valaki megkérdezné tőlem, hogy ha életem végéig csak egy újságot olvashatnék (vagy esetleg kaphatnék meg ingyen) biztosan ezt választanám. A hírlevelet hetente 3x küldik ki reggel. Tartalma pedig érdekes cikkek, hírek, aktualitások, stb. Nagyon hasznos szerintem, mivel így mindig naprakészek lehetünk és ami a legjobb nem csak saját cikkeiket reklámozzak, hanem bátran átveszik az index, 24.hu vagy origo írásait, sőt nekem a kedvencem, hogy szinte mindig ajánlanak külföldi oldalakról is. Miért jó? Nem neked kell keresgélned a híreket. Kézhez kapod. Reggelente kapsz mondjuk 15 címet aztán aminek a címe megfog arra kattintasz.

Marketing Commado: Talán az első oldal volt, ami kimozdított a komfort zónámból és olyan dolgot kezdtem el követni a neten ami számomra új volt. Nagyon tetszettek az írások, tetszett a stílusa és egyből szembetűnt, hogy ez nem egy ezeréves lerágott csont, hanem ez új és tényleg működik. Hogy miért iratkoztam fel a hírlevelre? Mert nagyon sok bennfentes infót oszt meg, amiket például facebookon nem. Ami külön jó, hogy hétfőnkénti videó linkjét is elküldi. Nem kell  keresgetni, egyből ott van, csak katt és ámul.

Szabó Péter: Sokan nem szeretik tudom, most nem is akarom védeni, annyit mondok csak, hogy ha elkezdesz a siker vagy boldogság után kutatni. Olvasol könyveket, hanganyagokat hallgatsz, beszélgetsz olyan emberekkel akik sikeresek vagy boldogok, egy dologra hamar rá fogsz jönni. Nyitottság és pozitivitás nélkül nem fog menni. Ő pedig ebben segít. Szerintem kell ő az embereknek, kell ő mint falat kenyér, hogy lelket öntsön beléjük. Hogy mit találsz, ha feliratkozol a hírlevelére? Minden héten párpercet oktató videókat, hasznos tippeket, tanácsokat, hogyan is lehet jobb életed. Minden héten 2 perc az egész, további 8 még elgondolkozol rajta, de lépésről lépésre megváltozik az életed, heti10 perc hasznos időtöltés miatt.

Minner: Ha ismered az oldalt, akkor tudod, miről szól. Nekem személyes kedvencem. Marketinges a srác aki csinálja, de inkább gazdasági vagy vállalkozás, utóbbi időben startup témában mozog. Hírlevele igazából semmi extra csak egy újabb cikk amit oldalán nem posztol. Megéri? Annyira nem, de nekem annyira tetszik az oldal, hogy minden cikk érdekel.

Remélem tudtam segíteni és megfogadsz egy két tanácsot. Ha viszont viszont neked van hírleveled amit szívesen ajánlanál akkor kérlek írd meg kommentben vagy üzenetben, akár twitteren vagy szólíts le az utcán. :) Legrosszabb esetben és 9,5 millió -1 ember után én leszek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://siker-mentor.blog.hu/api/trackback/id/tr8512118293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása